onsdag 7. oktober 2009

På tide med oppdatering!

Heisann!

Her går det i skule, så det har ikkje skjedd SÅ mykje siden sist :)
No begynner quizer og midterms (= tentamen) å strømme på her, så det er nok å gjøre. Sjølv synes eg det er litt kjedelig å sitte med lekser når en veit ein er i California og det er så mykje ein vil sjå...

Eg kan fortelle at det har blitt vesentlig kaldere her borte siden sist! No ligger temperaturen på 20 grader i stedet for 35.. Så det er høst her også. Faktisk :) Men det er ikkje like mykje dårlig vær som heime... Så eg klager ikkje! =)

På søndag var eg og Sue en rask tur innom Newport Beach (The O.C... :D ). Det var ikkje så mykje tid der nede, så eg skal absolutt ned der igjen!
Eg fekk forresten endelig kjøpt meg sykkel :) Ellers har eg bestilt meg kamera, og venter spent på pakke i posten slutten av denne uken. For dei interesserte er det et Canon D500 speilreflekskamera !! Forhåpentligvis blir det derfor masse bilder i framtida:)


Håper alt er bra med alle heime!

*KLEM*

PS: Eg har funnet Wasa knekkebrød!!

PS2: Eg glømte å fortelle at eg skal på konsert! Med "The Fray". Gleder meg veldig!






Det er sikkert sånn passe greit å bu langs stranden...

















Frøkna har fått seg sykkel...
Bare vent til korgen kommer på!!

5 kommentarer:

  1. nais sykkel!!
    Åshild

    SvarSlett
  2. Thank you ! E veldig fornøyd. Når korgo kjeme på blir den så fjong atte ;)

    Håper alt er bra med deg Åshild!=)

    SvarSlett
  3. oooo!! du må få sånne blomste på an... eller kanskje navnekilt;)
    Åshild

    SvarSlett
  4. Ja, kanskje det er blomster eg burde insvestere i å ha i korgen forran?? Eller få en sånn påhengs? Så kan du få sitte på også:)

    Navneskilt e kje dumt heller du! hehe

    SvarSlett