onsdag 19. august 2009

Første innlegg fra USA!

Endelig blei det tid for første blogginnlegg! Det har vært litt problemer med internett-tilgang der eg er no, men i slutten av uken vil eg ha full tilgang på internett etc :)
Alt står bra til her borte. Eg er kjempegodt tatt imot, og Ali og Gerri er supersnille! For å ta igjen for dei siste dagene tenkte eg at eg kunne fortelle litt om kva eg har gjort på siden lørdagen eg kom :)
Reiseruten min blei fly med British Airways via London og så videre til Los Angeles, LAX Airport. Turen gjekk veldig bra, og eg er glad det gjekk så glatt som det gjorde! London Heathrow var gigantisk, og det var fullt av folk ALLE veier! Eg hadde 3 timer der, så eg hadde heldigvis god tid til å finne fram. Flyet var svært, og hadde tv-skjermer på setene med all slags tilbud av filmer (heilt nye, og klassikere), serier, spill etc etc. Med andre ord storkoste eg meg :D Det eineste aberet var at eg hadde eit hyggelig eldre spar som heile tiden måtte reise seg kvar gong eg skulle på do etc, så det var egentlig litt pinlig. Men sånn er det jo på fly :)
Og som vanlig blei det ikkje mykje soving på flyet, så et døgn uten søvn tok litt på. Landingen i LAX var spennende. Då eg endelig var framme var det kjekt å ha vindusplass!
Ved LAX var det en del venting for godkjenning av pass og henting av bagasje. Bare å komme seg ut av flyplassen tok tid pga papirer om kva du hadde kjøpt med deg inn i landet måtte vises. Fancy fancy…
Så etter å ha fått låne telefon av ei superhyggelig eldre dame fekk eg gitt beskjed om at eg hadde komt til flyplassen til Ali og Gerri. Det var full jubel i telefonen, og dei satt og ventet på meg hos Gerri. Spennende! Fra flyplassen hadde eg en gøy tur med Shuttle (= billig minitaxi type bil hvor fleire reiser i lag . Opptil 9 personer). Folk er generelt nysgjerrige og veldig åpne, så heile turen pratet eg med dei andre i bilen – ein eldre mann og eit kjærestepar fra Long Beach som akkurat kom fra ferie. Dei fortalte om stedet, ga meg ulike tips, og var veldig interesserte i korleis Norge var. Kjæresteparet hadde også gått på California State University Long Beach, der eg skal gå :)
Når eg stoppet bilen utenfor Gerri sin leilighet sto det tre jenter og ventet på meg. Kjempeartig! Leiligheten blei det mykje prating og ellers overlevering av suvenirer eg kjøpte til Ali og Gerri på Gardermoen. Kjøleskapsmagneter bl.a med troll i bunad, og kvar sin nøkkelring av en elg med et norsk flagg på. Gøy =)
SÅ etter rundt 30 timer uten søvn var det endelig tid for søvn!!

------

Ali har bil her, så det betyr ein del ettersom butikker osv ofte er i avstand fra kvarandre. Eg har blitt vist rundt i Long Beach, ved skulen og stranden. Leilligheten har me også besøkt, og nøklene får me på torsdag!! Husverten er utrolig rar. Det er ei dame på rundt 80 år (muligens meir), med dårlig rygg og et stygt rødt auge. Ei bestemt dame, som elsker katter, men hater barn for dei bråker for mykje. Dåke skulle hørt kor mykje ho fortalte om barn og kor urolige dei er, og kontoret er fullstappa med klistremerker, bamser osv. Heldigvis har ho ein assistent som hjelper til også…
Det er så utrulig mykje eg kan fortelle om ting som er annerledes her borte, men eg skal prøve å fordele det litt så blogginnlegg ikkje blir alt for lange :P Eg kan nå fortelle at eg har fått meg ein amerikansk bankkonto her borte og mottar eit sjekkhefte neste veke (!)
I dag har me akkurat komt tilbake fra Ali sitt hus. Eit nyydelig hus i Orange County litt lenger inn i landet. Stedet heter Rancho Santa Margarita. Nabolagene og husene er utrulig koselige her borte. Og alt er veldig linet opp og planlagt. Familien var veldig hyggelige og gjestmilde, og me fekk veldig god mat. I går kveld spiste eg også min første amerikanske pizza. Veldig godt, og egentlig likt som heime i Norge :)

Ok, eg skal slutte av! Første innlegg må ein vel rekne med blir litt langt når så mykje nytt har skjedd. Alt er bra her, og eg føler meg utrulig heldig som har Gerri og Ali. Dei har så mykje dei har lyst til å vise meg, og så langt ser det ut til at me passer veldig godt i lag. Me gleder oss alle til å flytte inn i den nye leiligheten! Trulig seinast på lørdag, men forhåpentligvis før.

I måro skal me på IKEA!
Håper alle har det bra der heima! Glad i dåke :)

Klem fra Long Beach =)
PS: Bloggen er nystarta så foreløpig har det ikkje vært så mykje tid til å fikse på den– meeen det kommer!

Det kommer meir bilder etter kvart!



På tur i en Park i Rancho Santa Margarita, ved Ali sitt hus =)




Huset og nabolaget. Synes det var så koselig!




6 feltsvei begge veier til Ali=)

9 kommentarer:

  1. Heeei:)
    so bra me blogg og so bra du har d bra:D
    d ser no veeldi fint der da:) misunne deg som tørr og reise heilt aleine:) du e no bra tøffe ja:) Ali og Gerri, e d dei du skal bo att me?
    have fun:) vi snakkast vepå msn eller noke liknande:D
    have fun:)
    Klem Mari B.M

    SvarSlett
  2. Heia! Så kjekt å lese at du har det bra :) Veldig bra med en blogg der vi kan følge med på deg når du er så langt borte ;) Gleder meg til å besøke deg :D
    Glad i deg!
    Klem Maria

    SvarSlett
  3. Yey=) Gleder meg til å få besøk ;)
    Ja, Gerri og Ali er dei eg skal bu med. Me flytter inn på lørdag. Gøy gøy. Ska bli godt å flytte ut av kofferten;)

    Det kommer nok meir bilder etter kvart :]

    SvarSlett
  4. Hei hei! hørres ut så du stor kose deg!
    Veldi kjekt å lesa om kossen du har da=)hørres ut så du har troffe nåken kjekke folk å har da kjempe kjekt!
    kati starta du på skulen?
    gla i deg
    Åshild

    SvarSlett
  5. Hei Åshild!=)

    Eg skal på orientation på tirsdag 25, men undervisningen begynner ikkje før 31. august.
    Yuup. Men skal velge fag osv, så blir sikkert litt program fra tirsdag av for det=)

    Ali og Gerri er heilt supre. Eg er utrulig takknemlig for å ha funne dei=) So far so good!

    Glad i deg<3

    SvarSlett
  6. Hej
    Bara jag som fick adressen till bloggen av mor din. Käckt att höra att allt är ok.
    Hoppas att vi kan träffa dej snart.....Göran

    SvarSlett
  7. Heiii Herlaug:-)

    Høyre ut som du har funnet deg godt tilrette!! Godt at du kose deg no før skulen tar til. Åååå, eg fekk så veldig heim lengsel til Canada når eg ser bildene dine...Gerri sitt nabolag er nett som mitt gamla.. Heldige deg!

    Husk å prøv ut min favoritt treat..rice krispie treats:-)
    Kos deg masse! Håpar me får til besøket:-)

    xox Eirin

    SvarSlett
  8. Halloen!!
    Kjekt å fölla med på livet "over There" så blir det litt opplevelser for oss her heima også.
    Kos deg fortsatt masse!!!
    Stooooooooooor klem fra mamma

    SvarSlett
  9. Så kjekt at dåke følger med :D Eg skal prøve å oppdatere litt oftere ;)

    Eirin! Ali seier det er knallgodt, skal absolutt teste det ;)

    Dobbelt så stor klem tilbake :)

    SvarSlett