lørdag 29. august 2009

Hot, hot, hot...

Hei hei!

Då har snart endo ei veke gått forbi, og meir har skjedd sidan sist!
Denne veka har det vært orientation med resten av dei internasjonale elevene på samme program - University Study at the Beach (ved Cal State Long Beach).

Dei andre elevene på samme program består av så godt som 50 % tyskere og 50% svensker. Ellers er det ei handfull av kinesere, ein fra Peru, og ein fra Tjekkia. Så i stedet for å være norsk har eg i grunn vært praktiserende svensk desse dagane. Mulig eg overdriver, men å prate norsk med svensker er håplaust. Mon tro om det er Pippi som er grunnen til nordmenns bedre forståelse av svensk, men det er i alle fall klart at me har lettere for å forstå dei enn omvendt! *intet vondt meint*

Første dag gjekk i sosialisering, informasjon, tuberkulose-test (som var negativ) og anskaffelse av skule-id kort (som bl.a. lar oss reise gratis med buss i heile Long Beach!). Onsdagen var det meir info og omvisning av campus. Campus er vell og merke stor - veldig stor! - men i følge Gerri er den visstnok liten i forhold til normalen her borte.

Liten sa du?
http://daf.csulb.edu/maps/img/maps/2006.gif

Det har seg vist slik at dersom ein har time ved ein ende av campus og etterpå time ved andre enden, så må ein faktisk beregne ein del tid i å gå mellom klassene.

Utenfor Brotman Hall på Campus, med den kjente pyramiden, idrettshallen, i bakgrunnen


Long Beach State trur eg har alt ein student måtte trenge - fra et sted å bu (ulike dorms), bokhandel/skulesuvenir-handel(varer med skulen sin logo på gensere, t-skjorter, nøkkelringer, bøker, kopper - ja, alt du kan tenke deg! ), resturanter i massevis (taco bell, subway, starbucks, yogo +++, kinosal, bowlinghall, tvspill-automater, biiljardhall, flatskjerm tvstue osv osv. Eg veit ikkje kva som ikkje er her, for å seie det slik. Rein luksus!

På onsdag dro eg, Ali, Ali's mor og Gerri til IKEA. Det var akkurat som heime, og kjøttbollemiddagen skal visstnok være veldig populær her også. Artig! På kvelden dro me til Downtown Long Beach på middag for å feire Ali sin bursdag (sjølve dagen denne gongen). Veldig kjekt :)



USB programmet arrangerte også "Long Beach tour" i 2nd street/Belmont Shores med shopping/middag på torsdagen og gratis lunsj på fredagen. Gjennom semesteret er det også planlagt fleire sosiale sammenkomster.

Ellers må eg fortelle at været har vært særdeles varmt denne veka. I går var det over 40 grader celsius, og med kun takvifter varmes leilligheten vår (på toppen i 3dje etasje) raskt opp. Med andre ord ei svært så heit veke!!(Me vurderer å kjøpe ein enkel installerbar aircondition til leilligheten for å sleppe den ekstreme varmen). Men eg møter stadig på folk i lang dongeribukse og langarmet tykk genser/jakke her borte. Ein fin motsetning til ein god og svett Herlaug i singlet og shorts. Jadda!
Det hærlige er at me har basseng i leillighetskomplekset. Eit lite pluss! :)

I dag tok eg buss nordover til Lakewood Mall, og det viste seg å være litt av eit senter! Eg endte bl.a. opp på ein kjekk butikk kalt "Forever 21" - forestill deg ein stor butikk og gang den deretter med fire. Dette var vell og merke kun ein av mange butikker. Masse fint, og ellers er det veldig kjekt å gå i andre butikker enn dei heime.

Då var det på tide å ta kvelden!
På mandag starter veka med valg av fag. Spennande!! =)

STOR klem fra uniten =)

5 kommentarer:

  1. joerg4eck@yahoo.de30. august 2009 kl. 03:30

    Heisann, kjekt å høre du trives, spennende men å leve en stund i en annen kultur. Misunner deg når jeg tenker på været, her på Vestlandet regner det og regner og regner og regner... Lykke til videre og klem fra Jörg

    SvarSlett
  2. Heihei:) Høres kjempespennende ut dette, Herlaug!! Og kjempefine bilder av deg:D Håper du har det fint da, virker hvertfall sånn! Tenker du å være der et halvt eller et helt år? Gleder meg til å lese mer!! :)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Jõrg, så kjekt å høre fra deg!! Håper alt står bra til på folkehøgskulen! Håper eg kan ta ein tur innom når eg kommer heim igjen til det kjære vestland! Hils alle:)

    Jada, eg trives, og er veldig takknemlig for å ha funnet Ali og Gerri. Me kommer godt overens, og koser oss i ny leillighet:D
    Eg tar eit semester av gangen Bente, men planen er eitt år =) *skal heim og feire jul*
    Eg ser dåke koser dåke i Australia. Kjekt å følge med på bloggen deres!

    Været er hærlig ja, og det er i grunn rart å ikkje måtte sjå ut vinduet for å sjekke været kvar morgen. Gammel vane med vestlandsværet heime rekner eg med;)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Ser ut som du ha kommet deg på rett plass ja!

    40 grader er jo litt svett, men med basseng og strand i umiddelbar nærhet så e jo den grei... E ikkje heilt umulig at eg blir nødt til å ta meg ein tur øve dammen for å "kolla läget"...

    Ser at skogbrannene herjer litt om dagen der borte, Sett noe til det? Her i Bergen e da fortsatt fuktig, godt under 40 grader, og heller liten skogbrannfare!

    -Så hvis du trenge hjelp (IGJEN!!) te å skru sammen IKEA møbler, så får du heller gi ein lyd.
    Du får kosa deg, Skal helsa fra family'en!

    SvarSlett
  5. Kjekt daake folger med!! Hils masse tilbeke. hehe, vel denne gongen er det kun ein enkel pult, saa det blir ikkje saa mykje skruing! Men takk for tilbudet! Du skal nok faa hjelpe meg igjen;) yey!

    Skogbrannene er ikkje i naerheten av Long Beach etter det eg har forstaatt, men det er vist ein brann ca ein halvtime her ifra. Kan ikkje sjaa den herifra daa...
    Ikkje rart det er branner slik vaeret har vaert!!

    Eg skulle gjerne delt litt sol med daake der heime!

    klem=)

    SvarSlett