onsdag 16. september 2009

Litt fra skulelivet ...


No har eg hatt litt tid til å fordøye Cal State University Long Beach, og fagene eg tar dette semesteret. Eg er så langt veldig fornøyd med klassene eg har endt opp med, og er spent på kva semesteret vil by på! =)

Det er litt rart å være tilbake i eit klasserom igjen, og ikkje minst å få lekser. Det positive er vel at ein lettere kan holde følge med undervisningen. Deltagelse i timen er også viktig her borte, og det er all slags måter å få ekstra poeng på. Poengsummen man så ender opp med setter grunnlaget for karakteren. Lærerne praktiserer midterms og finals (a la tentamen og eksamen), og ulikke quizzes. Midterms kan visstnok bestå av multiple-choice oppgaver, så det kan jo bli artig. Høres greit ut i alle fall!:)


I Event Management klassen skal me ha to store prosjekter dette semesteret som blant annet består av å jobbe på eit event. Eg skal då jobbe på "Long Beach Marathon" som er veldig populært i Long Beach. Maratonløypen går bl.a. gjennom skulen der det visstnok skal være en haug med studenter som heier på deltagerne med heiarop og plakater. Dette skal eg altså være med på å arrangere sammen med event planleggeren og resten av gruppen min i recreation-klassen. Spennande:)

Ellers har det vært mykje å gjere i Advertising-klassen denne uken. For det første er ikkje eg kjent for å være veldig kreativ, så å tegne raklameannonser er absolutt nytt! Men samtidig synes eg det i grunn er artig å ha "tegning" som lekser. Til mandag hadde me bl.a. ei oppgåve å tegne ei annonse for Shangri-La Hotels - ein hotellkjede bestående av luksushoteller. (Blei du plutselig litt ekstra interessert kan du sjekke ut http://www.shangri-la.com/ ). Oppgaven var å få fram at Shangri-La er det beste for forretningsmenn (ergo ein blanding av business og luksus).
Oppgaven var å komme opp med tre annonser (all-visual og ingen tekst, kun bruk av svart tusj) - så etter ei hard helg med mykje tenking *som sagt, kreativiteten er lik null*, kom eg endelig fram til eit OK resultat.

I denne klassen er det harde bud. Enten er annonsen bra, eller ikkje. Så når alles annonser henger på tavlen er det i grunn litt nervepirrande å få kritikk for sitt arbeid. Heldigvis er instruktøren verdens artigste lærer, så timene har så langt kun vært kjekke (noko som er greit siden det er ein kvelds-klasse, 19:00 - 21:45). Den store overraskelsen var at eg fekk god kritikk fra både elever og instruktøren. Kjekt at eg kan prestere litt av og til =)

Digital Arts Production har eg ikkje hatt meir enn to timer i så langt, men mannen er fantastisk. Han har alltid ein morsom kommentar/historie å komme med, og han er flink til å få alle elevene til å delta i timen. Han virker også veldig dyktig i sitt felt.Det er absolutt klart eg har vært heldig med lærere dette semesteret!

Utenom timene møter eg ofte jentene fra mitt program og spiser lunsj osv. Ellers er Smoothie-cafeen og YoGo butikken på campus (= skulen) fortsatt favorittene.
YoGo er ein slags isbar/cafe der ein sjølv velger typer is fra maskiner, og strø til å ha på toppen. Som topping finnes ALL SLAGS frukt og bær og ellers nøtter, sjokoladestrø, brownies etc. Med andre ord fantastisk =) Absolutt yndlingsplassen så langt. Yoghurtland må absolutt prøves!!

På fredag har eg og ein gjeng planlagt frokost på Denny's som visstnok skal ha über -amerikansk mat. Med kuponger blir det også litt billigere =) Kuponger er veldig populært her borte, og absolutt ein måte å spare litt penger på (sjølv om prisane i grunn er ganske lave fra før av).

No blir det ein rask middag, og siste time med Advertising i kveld! 2 nye "ads" er laget, så det gjenstår å sjå kva dommen blir...

Håper alle har det bra heime i fedrelandet! =)

Stor klem fra Long Beach=)

PS: Eg må forresten tilføye at det virvler av folk på campus. Nylig fant eg ut at det er så mange som 36 000 elever på skulen(!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar