mandag 7. september 2009

Huntington Beach <3

Hei igjen=) Endelig er ei travel veke over, og ei ny (ikkje fullt så travel) har starta.
Eg har faktisk fri både i dag (mandag) og tirsdag. I dag pga Labour day, og tirsdagen ettersom dette er første "furlough-day". Med andre ord er eg fortsatt litt i feriemodus :)

Det ser ut til at fagene ved CSULB blir:

REC 325 - Advanced Leisure Service program and Event Management
ART 331 - Introduction to Advertising
FEA 312 - Television Symposium
FEA 337 - Digital Arts Production

Så får me sjå korleis det går! Eg har alltid hatt lyst til å prøve event management, så det blir spennande. Ellers er virker alle lærerne supre, som også kommer godt med. Mrs Joanne i Event management ser ut til å være den mest seriøse læreren, ellers er dei andre meir av den "underholdende" typen.
Læreren i tv symposium , presterte sjølv å kalle seg ein "goofbag", og promoterte med at det kom til å bli den beste klassen nokon sinne. Artig type! Veldig underholdende, og ein stor fan av hawaii skjorter og shorts.
Læreren i Digital Arts Production skiller seg også særdeles godt ut. Eg trur aldri eg har ledd så mykje som eg gjorde under ein orientering som eg gjorde denne uken. Det endte til og med med at ein av elevene spurte om han gjekk på "drugs"...
-- Men missforstå meg rett her. Det er klart at lærerne her er utrulig flinke i sitt fag, og har masse erfaring. Eg trur absolutt det blir eit lærerikt år (og kanskje litt ekstra underholdende??)

Inni mellom denne uken satt eg med følelsen av at dei fleste lærere her ønsker å være populære. Dei vil være på bane-lengde med elevene, og har alltid ein histiorie å komme med. Det er uvant å sjå på lærerne som ein god venn, men også litt artig å sjå kor annerledes det kan være fra forholdet mellom student og elev her heime.
Ikkje minst elsker dei visstnok å få besøk utenom timen, og oppfordrer elever til å ta ein tur innom. Det kan faktisk minne litt om lærerne fra folkehøgskulen :)

Jepp, hører det er regn heime i det kjære vestland. Skulle så gjerne delt litt finvær med dåke!

I går var eg i Huntington Beach! Det var fantastisk, og eg skal absolutt ta turen dit igjen!

Eg la ut nokre bilder på facebook fra den første tiden i Long Beach i går. Albumet er åpent for alle: Sjå bildene her .

Eg avslutter med litt bilder fra gårsdagen. Snakkes!!











1 kommentar:

  1. ååh! der såg da veldig fint ut;) skjønna at du falt pladask for plassen:)heri norge e da vertfall ingenting så minna om ferie ver vertfall! men men i dag e da tirsdag å greys;)e kje heilt da samma uten deg, men greys e nå greys;)
    kos deg vidare!
    åshild

    SvarSlett