fredag 26. februar 2010

Plutselig slo vinnerlykken til :)

Heisann!

Då var det fredag og skoleuken er over. Det har i grunn vært gysla travelt ettersom eg har hatt 3 store innleveringer, men samtidig har den vert knallbra:)

Mandag fekk eg ein telefon om at eg hadde vunnet 2 billetter til ein intimkonsert med Train! Det skulle holde sted på tirsdagen i Grammy museumet i LA.
Storveis! Eg var kjempeglad og ringte Shani og inviterte ho med:) Uansett om det var oppgaver som skulle fullføres var det så absolutt verdt å ta turen til LA, så med litt mindre timer søvn var det null problem å få det til å gå opp i opp. Det var såå verdt det!

Train var fantastiske. Kjempeflinke live, og i grunn normale personer som meg og deg. Det var både prating og spilling. Me var eit publikum på 100 personer, så det var deilig å ikkje måtte skubbe og stresse for å få gode plasser. En minnerik kveld!!











Noken av sangene som ble spilt var Miss Virginia, Drops of Jupiter, og Hey Soul Sister. Den siste har eg hatt på hjernen siden tirsdag. En kjempesang! Drops of Jupiter har i grunn alltid vært en storfavoritt.

Her er Hey Soul Sister. En kjempehit her borte. Har den komt til Norge enda?



klem fra Hailey :)

PS: En drøss med bilder fra Mexico og Southern California er lagt ut på facebook. Hvis noken ikkje har bildene tilgjengelig så er det bare å gi en lyd, så sender eg ein link.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar