fredag 12. februar 2010

You know you want it

Som lekse i CECS 202 Digital Information Age, har me fått en liten oppgave der me skal finne ein eller anna artig teknologi ting under ein viss pris.
Eg kan jo starte med å sei at læraren i dette faget er ein smule spesiell. Kvar time har han med seg eit eller anna han har kjøpt på nettet.
Så langt har han hatt med tre roboter(to hunder og ein dinosaur), 3 av hans 7 fantastiske laptoper, og her den eine dagen starta me timen med at me sto alle hånd i hånd og testet ut om me kunne få støt i oss dersom ein person i rekka fekk eit lite elektrisk støt i seg. Svaret er ja. Ellers har han alltid med seg ei digital klokke som han bruker til å skifte slides i en powerpoint-presentasjon. Joda, han er absolutt underholdande....

Uansett, eg hadde lyst til å vise to usb - duppeditter eg fant som kunne være aktuelle for oppgaven til neste veke. Kanskje det kunne være noko å sette på ønskelista?

Beverage Cup Cooler and Warmer:
Hold kaffien varm, eller kos deg med ein iskald cola lett tilgjengelig på kontoret.


Er du interessert i en slik en, kan du kjøpe den (evt sjå fleire bilder)her

Ellers har eg hørt det eg bra kjølig heime, så kanskje denne kunne friste?

USB Heating Gloves:

Kjøp den/sjå fleire bilder her


Det var dagens!
Det er heilt utrulig kor mykje rart som finst av teknologi-duppeditter.Er du videre interessert kan eg anbefale å sjekke ut thinkgeek.com eller coolest-gadgets.com

1 kommentar:

  1. Høres ut som et kjekt fag, er kjekt med forelesere litt utenom det vanlige! :)

    SvarSlett