mandag 15. februar 2010

Svipp-blogg

Det er sol og nydelig vær i Long Beach!!
Fantastisk! Det har vært fint før også, men nå har temperaturen steget til 25 grader :) I dag er dagen fullpakka, så fullt utnytting av været skjer ikkje skikkelig før i morgen. Likevel har eg sørget for å slikke litt ekstra D vitamin i dag.

Eg følger godt med på OL forresten. Tragisk nok tar ikkje NBC inn OL direkte (eg var svært fortvila når Biathhlon (= skiskyting) ikkje var tilgjengelig direkte verken på tv eller online. Desverre måtte eg heller lese resultatet på nett etterpå...Sjølv må eg innrømme det er rimlig tragisk å ikkje kunne sende OL live på tv her borte. Me som til og med er i samme tidssone.. Eg håper eg finner ut av tv-sendingene etter hvert.

Då svipper eg tilbake til en travel mandagsformiddag!

-klem fra meg :) -

2 kommentarer:

  1. Hei igjen :) Savner deg i Bergen, Herliss! Håper du har det fint der borte, og NYTER SOLEN MENS DU KAN! Den har nemlig ikke vist seg i Bergen på en stund, har vært snø i 65 dager i strekk nå, ny rekord. Jahuuuu! Hold oss oppdatert :D

    Klemziii fra Bentus

    SvarSlett
  2. Tusen takk Bente!! Håper alt står bra til i Bergen! Har hørt om snøen ja... Eg har faktisk lyst å stå på ski, men skjønner dåke er lei av snø i Bergen...Hehe. Skal inndrømme det er litt artig at det er snørekord. Sånn i teorien kan en jo være glad det er snø og ikkje slaps? =) Husk å ake fra Fløyen! Det var som å være 5 år igjen å ta av fra toppen i fjor. Knall :)

    Håper bacheloroppgave går bra!! Veldig kjekt å høre hvordan det utvikler seg! :)

    Stooooooooor klemzzzz tilbake ;)

    SvarSlett